Mange danskere tager til udlandet om sommeren for at slappe af og nyde de varmere himmelstrøg sydpå. Det er dog ikke alle, som kun tager ned til varmen for at smide benene op og drikke en aperol sprits. Flere udnytter det at komme væk hjemmefra til at udsøge nye kulturelle områder og udvikle sit mindset.
I dag er der meget fokus på fysisk og digital iscenesættelse, og det kan være svært at finde på noget originalt og samtidig få den rette opmærksomhed. En fysisk stand på messe kan være med til at skubbe din forretning i den rigtige retning. Fysisk tilstedeværelse skal være højtideligt og aktuelt for at fange kundernes opmærksomhed.
Det kan derfor være en god ide at finde inspiration fra udlandet, som kan være med til at give din virksomhed nyt liv i markedsføringen. Mange har fokus på online synlighed i dag, og det skal man ikke underkende, men mange mennesker søger stadig aktualitet i den fysiske verden. Det handler derfor om at være tilstede på den rigtige måde og henvende sig til sin kernemålgruppe for i sidste ende at få en konvertering i hus.
En skræddersyet messestand kan være det der skal til for at tale til kunden gennem visuel kontakt. Det er det første en kunde ser, så derfor skal det skabe en lyst og interesse til at høre mere om virksomheden.
Jysk Display kan med mangeårig erfaring finde frem til en løsning som tilgodeser den enkelte virksomheds behov, og så skabe det perfekte setup.